5 nebezpečných mýtů o dietách

Není důležité, si stanovit realistické cíle na hubnutí tak, aby se zabránilo zklamání, že vše nejde podle plánu. Lepší je pozitivní přístup. Je totiž dokázáno, že lepších výsledků dosáhnou právě ti, kteří si zvolí ty agresivnější cíle.

5 nebezpečných mýtů o dietách
  1. Není důležité, si stanovit realistické cíle na hubnutí tak, aby se zabránilo zklamání, že vše nejde podle plánu. Lepší je pozitivní přístup. Je totiž dokázáno, že lepších výsledků dosáhnou právě ti, kteří si zvolí ty agresivnější cíle.
  2. Tělocvik u dětí na základní a střední škole nehraje moc velkou roli v prevenci obezity. Poslední studie ukazují, že dokonce nemá žádný významný vliv na obezitu.
  3. Kojení nechrání proti obezitě v pozdějším věku. Autoři tvrdí, že kojení, a to navzdory prohlášení Světové zdravotnické organizace o opaku, nebrání obezitě.
  4. Během pohlavního styku se nespálí mnoho kalorií. Mnohokrát jsme slyšeli, že během soulože spálíme něco mezi 100 a 300 kcal. To je však založeno na velice staré studii. Nynější testy ukazují, že spálíme průměrně 14 kcal.
  5. Jíst o něco méně a hýbat se trochu více Vám v dlouhodobém horizontu nepomůže ke zhubnutí. Tento přístup má za následek pouze krátkodobý účinek, který je třeba podpořit celkovou změnou životního stylu.
Databáze nemocí
více ->
Půjčovna zdravotních pomůcek
symetrie.cz
Související články:
Interesting reading in english: Questions about Ilnesses